22/09/2022

Fin de semana singular en el que se celebrará nuestro concurso especial de PESCA.
Las costas de Xàbia serán testigos de este concurso en la modalidad mar-costa.
A falta de pocos días de cerrar las inscripciones, puedes obtener mas información en el Email del club San Blas
scdsanblasgestion@gmail.com
o directamente en SCD San Blas

04/05/2022

Comunitat de Famílies és un programa d’ajudes que naix amb la finalitat d’evitar que cap menor d’edat abandone o no s’inicie, en la pràctica esportiva per raons econòmiques.

L’objectiu principal del programa Comunitat de Famílies és ajudar les famílies a afrontar la totalitat o part de les despeses que comporta la pràctica esportiva federada dels seus fill/as menors d’edat. Aquesta ajuda es destinarà a sufragar la quota anual del club esportiu al qual pertanguen.

Comunitat de Famílies és una iniciativa promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso (d’ara en avant la Fundació), entitat sense ànim de lucre que té la missió d’impulsar accions socials que satisfacen al màxim nombre de beneficiaris, utilitzant l’esport com a exemple i com a manera d’irradiar el model i els valors de la Cultura de l’Esforç.

Si bé el projecte serà gestionat de manera directa per la Fundació, aquesta es recolzarà en les federacions esportives valencianes i en els clubs als quals pertanguen les famílies beneficiàries per a poder gestionar-ho.

08/04/2022

26/02/2022

El pasado 25 de febrero y después de dos años sin poder celebrar la Gala del Deporte, por fin nos hemos podido reunir para homenajear a los deportistas de esta provincia que tan buenos resultados nos han brindado durante el 2021 y 2021 en competiciones provinciales, autonómicas, nacionales e internacionales.

La gala dirigida por el delegado de la provincia y vicepresidente de esta federación D. Juan Antonio Barreda Forés contó además con la presencia del presidente D. José Segura Barbacil.

Los deportistas  junto con sus acompañantes fueron en realidad los verdaderos protagonistas de la Fiesta del Deporte de la Pesca en Castellón.

04/02/2022

Indicar que ya se pueden solicitar por correo electrónico antes del día 10 de febrero los siguientes escenarios (normalmente se pedían

en la reunión), sin que ello se dé por adjudicado, ya que dependerá de la no coincidencia con otro club o de no superarse el número máximo de concursos por escenario, siendo las competiciones válidas las que figuren en la autorización que remitirá ésta FPCV:

– Pesca de Continental: Pinedo, Canal Depuradora, Regajo, Beniarrés, Embalse de Mª Cristina, Bellús-Benigánim, Antella-Sumacárcer (10€ competición y día), Puerto de Catarroja, Cullera (Embarcadero/Depuradora) y Benagéber.

– Pesca Marítima: Gandía (Norte y Sur) y Puerto de Sagunto.

21/01/2022

10/11/2021

08/04/2021

Pròxims Campionats d’Espanya que celebrarem en la nostra Comunitat a les platges de Peníscola on sempre som ben rebuts per les seues gents i les seues Institucions.
Enguany un gran esdeveniment que reuneix els millors joves i dones de la pesca de competició.
Aprofitem per a agrair a Carla Castillo el disseny dels fantàstics cartells.

26/02/2021

09/02/2021